donderdag 12 augustus 2010

Twitter


Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen heb ik mijn eerste tweet losgelaten op de wereld. Ik kan nu (nog) niet zeggen dat ik heel erg gecharmeerd ben van dit, voor mij, nieuwe medium alhoewel ik vrienden heb die zich het schompes twitteren. Zo kun je bijvoorbeeld Dennis elke dag diverse tweets op de wereld los zien laten, nu vanuit New York. Ik ben wel gecharmeerd van het gemak waarmee ik met mijn iPhone een foto kan maken en deze via twitter de wereld in kan slingeren. Ook ben ik er inmiddels in geslaagd om mijn facebook en mijn twitter account aan elkaar te koppelen zodat mijn (eventuele) tweets in het vervolg automatisch op facebook zouden moeten verschijnen. Kortom technisch ben ik er helemaal klaar voor. Of ik een twitteraar ga worden, ik weet het niet. In eerste instantie ben ik geneigd om nooit te zeggen, maar ja, inmiddels zit ik wel op een sociaal medium (had ik ook nooit verwacht) en chat ik zelfs (beide de schuld van een vriendin). Dus zeg nooit nooit om met Appie Happie (van Dik Bruynesteym) te spreken.

1 opmerking: