vrijdag 19 augustus 2011

Gamen op de iPhone

Ik heb het wel eens eerder over mijn iPhone gehad ;-). Ik gebruik hem voor diverse zaken maar het spelen van games doe ik niet al te vaak. Dat komt waarschijnlijk omdat het voor mij geen lekker werkend platform is. Zo heb ik diverse games geprobeerd. Klassiers als Wolfenstein en Galaga,  moderne zaken als angry birds en uiteraard adventures als Broken sword. Het enige wat mij kon boeien waren de adventures maar er is toch een uitzomdering bij gekomen.

Crooked House is een erg simpele game waarin je met blokken moet schuiven om een muis uit een kamer te laten ontsnappen. De bediening is simpel, het idee is erg goed uitgewerkt en je kan in enkele minuten een of meerder levels spelen. Ik heb er tijdens de afgelopen vakantie in Istanbul met veel plezier wat verloren momenten mee doorgebracht en kan iedereen dit tijdverdrijf van harte aanbevelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten