vrijdag 28 oktober 2011

Sensei

Gisteren hadden we een etentje van het werk. Het werd teppanyaki bij Japans restaurant Sensei in Almere haven. Eigenlijk was het de bedoeling dat we een echte teambuilding activiteit zouden gaan doen deze zomer, en wel in Zandvoort. Hier kun je actief bezig zijn  met een wervelend piraten spel. Nu is dat echt niet mijn ding maar ja je moet wat voor je werk over hebben. Nu was het niet alleen niet mijn ding maar er waren dusdanig weinig aanmeldingen dat het feest niet doorging.

Om diegenen te belonen die wel mee wilden doen werd er daarom een etentje gepland in een goed restaurant. Aangezien we met slechts een zesde van de afdeling waren was er meer dan genoeg budget aanwezig en dus werd er voor het luxe menu van de chef gegaan. Welnu het was genieten geblazen want zaken als coquille en kreeft, sashimi van zalm en tonijn en ontzettend malse ossenhaas maakten onderdeel uit van het menu. Iedereen genoot me volle teugen en a wonderfull time was had by all zoals dat zo mooi heet. Ik heb in ieder geval genoten en als we dit volgend jaar weer gaan doen zal ik dan ook geen enkel bezwaar maken.

1 opmerking: