woensdag 24 oktober 2012

Elektrisch oplaadpunt

Toen mijn woning (en uiteraard de andere woningen in mijn buurt' te koop aangeboden werd, werd verteld dat er voldoende rekening met parkeer plaatsen gehouden was. Er zou 1.2 parkeerplaats per woning komen zodat iedereen voor de deur kon parkeren. De realiteit was echter dat er minder parkeerplaatsen dan woningen kwamen en daarnaast werd er nog een aantal plekken verhuurd (uiteraard ie voor mijn deur) zodat de realiteit is dat er een tekort aan parkeerplaatsen is.

Nu zijn er wederom twee zeldzame parkeerplaatsen (gelukkig niet weer voor mijn deur) gesneuveld omdat er een elektrisch oplaadpunt is aangelegd waar twee auto´s tegelijk opgeladen kunnen worden. Gelukkig zijn er nog geen elektrische auto´s zodat de oplaadpunten nergens toe dienen. Wederom een staaltje van top beleid van het stadsdeel. `Laten we iets neerzetten waar nog niemand wat aan heeft en waar anderen nu al last van hebben.` Het doet mij af en toe dan ook heel veel plezier om in een links en groen bestuurd stadsdeel te wonen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten