dinsdag 16 oktober 2012

Kam Yin

Nadat ik bij mijn  ouders was vertrokken reed ik naar huis en zette mijn auto neer. Even gauw naar boven en ik stond weer buiten om de tram naar de stad te pakken. Ik had met een van mijn beste vrienden afgesproken om een hapje te gaan eten omdat we elkaar al drie weken niet gezien hadden. Uiteraard was het elfde gebod het afspreek punt en het was daar goed te zien dat het bockbier seizoen was aangebroken want er waren allemaal bockjes op de tap zoals LaChouffe en Leute.

Na het bijpraten in het elfde gebod was het tijd om te gaan eten en wel een eenvoudige doch voedzame maaltijd. Welnu dan is er een adres waar niemand tegen op kan en dat is Kam Yin. Beide bleken we hetzelfde gerecht gekozen te hebben (kip in pittige ketjap saus met nasi) dus ik besloot te switchen naar varken, want twee keer hetzelfde kan uiteraard niet. Uiteraard nam mijn vriend er een Fernandes bij en zoals gewoonlijk stond het eten in no time op tafel. Het was goed en veel, eigenlijk te veel dus de borden gingen niet leeg. Wederom een prima maaltijd voor een prima prijs maar de volgende keer gaan we weer terug naar de nasi met iets want dan eten we ons bordje wel netjes leeg. Mocht je simpel, lekker, snel en goedkoop willen eten dan is Kam Yin voor jou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten