maandag 7 januari 2013

Drive

Het huidige nummer
Al te veel post krijg ik niet. Ik heb geen abonnement op een krant en er hangt een Nee/Nee sticker op de brievenbus on alle reclamefolders en buurt krantjes te weren. De enige bladen die in mijn brievenbus vallen zijn de Management Team en de Computable, beide vrije keuze, en daarnaast de uitgaven van Zilveren Kruis, Nuon en andere leveranciers waar ik geen enkele behoefte aan heb maar niet weet hoe ik er van af kan komen.

Van de week lag er echter een nieuw blad in de brievenbus met de naam Drive. In eerste instantie vermoedde ik dat het een blad van een van de buren was dat door de postbode in de verkeerde brievenbus gedouwd was maar het bleek wel degelijk voor mij te zijn. Het was een uitgave van Leaseplan, de maatschappij waar mijn leaseauto vandaan komt, en was bedoeld voor alle lease rijders. Ik bladerde het blad snel door en kwam tot de conclusie dat ook deze in het rijtje van ongewenste bladen terecht kwam. En ja hoor, ook hier weer nergens de optie te vinden hoe je je kan afmelden. Gelukkig verschijnt deze maar twee maal per jaar maar weer een stukje ongewenste reclamefolder erbij waar ik niet van af kom.

2 opmerkingen:

  1. toch gewoon lekker de open haard mee aanmaken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat soort onzin heeft Athlon gelukkig niet. Of ze hebben mij nog niet gevonden.

    Mag ik nog opteren om de site weer zijn oude look & feel te geven?

    BeantwoordenVerwijderen