vrijdag 20 september 2013

Klantbezoek

Het logo van de klant
Ik ben de afgelopen maanden druk bezig geweest om een deel van onze organisatie bij te staan in het traject van de SEPA overgang (het in het hele euro gebied kunnen betalen zonder belemmeringen). Donderdagmiddag had deze afdeling een inspiratie sessie staan bij een van onze klanten en mij was ook gevraagd of ik mee wou gaan. Nu vind ik het bezoeken van een van onze klanten altijd erg leuk en leerzaam dus ik hoefde geen seconde te aarzelen en zei direct "Ja natuurlijk!".

Zo vertrok ik na de lunch naar Harderwijk voor het bezoek aan de klant. Het begon met presentaties over wie de klant was en zijn opdrachten en doelen waarna wij vertelden wat wij deden en wat er bij ons speelde. Vervolgens werd er in kleine groepjes bestaande uit mensen van ons en medewerkers van de klant wat dieper op zaken in gegaan en kwamen daar diverse verbeter voorstellen uit. Na afloop besloten we met een borrel en de algemene mening van iedereen was dat het een zeer geslaagde middag was die voor beide partijen erg veel opgeleverd had en dat we dit zeker vaker moesten doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten