maandag 3 februari 2014

Blunderbank

Het logo van de bludenrbank
Een paar jaar geleden begon de Rabobank het uitzetten van pinpassen buiten Europa als maatregel tegen skimmen. Omdat ik jaarlijks buiten Europa reis en mijn pas gebruik werd deze niet uitgezet. Een prima actie wat mij betreft en iets wat je van een goede bank mag verwachten.

Afgelopen week kreeg ik echter een brief van ze dat mijn pas ook uitgezet zou worden omdat ik hem het afgelopen jaar niet buiten Europa gebruikt zou hebben.Nu bevreemde mij dat ten zeerste want ik was in mei in Texas geweest en had mijn pas daar gebruikt.Ik belde dan ook de bank en was kennelijk niet de eerste want al bijna meteen kreeg ik te horen dat ze een fout gemaakt hadden. Na wat navraag bij een collega vertelde hij mij hoe ik alles kon herstellen en was ik klaar. Maar om nu te zeggen dat ik tevreden was met deze actie van de Rabobank, nee dus!

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat behoeden voor skimming juich ik toe. Maar de blunder dat hun ICT informatie niet klopt (U heeft in 2013 uw pas niet buiten Europa gebruikt) baart mij zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen