dinsdag 12 augustus 2014

Pepsi next

Reclame voor het nieuwe drankje
Toen ik ruim een jaar terug besloot om mijn eetpatroon te veranderen was een van de dingen die eraan ging het drinken van frisdrank. De Pepsi max en de Coca Cola zero verlieten de ijskast en maakten plaats voor San Pellegrino.

Zo is het totaal aan mij voorbijgegaan dat Pepsi een nieuw product in de markt heeft gezet met als naam Pepsi next, zonder kunstmatige zoetstoffen maar het bevat wel minder suiker. Ik kwam achter het bestaan omdat bij mijn persoonlijke bonusaanbieding van Albert Heijn een gratis anderhalve liter fles zat. En ja als echte Nederlander kun je dat niet laten lopen. Zo kwam er een fles met het lichtblauwe label in de ijskast en proefde ik mijn eerste glas Pepsi next. Het is niet vies en de smaak zit ergens tussen de light variant en de echte in maar als deze fles leeg is komt er geen nieuwe in de ijskast, maar ja ik heb de nieuwe Pepsi soort in ieder geval geproefd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten