vrijdag 29 augustus 2014

Zonnebril

Deze had ik dus nodig
Het weer was weer wat beter geworden dus ik reed naar huis met mijn zonnebril op in plaats van mijn normale bril. Halverwege de rit viel echter spontaan het linkerglas uit mijn bril. Ik raakte niet ion paniek, wisselde rustig van bril en reed terug naar huis met minimale voetbewegingen om niet het risico te lopen dat ik met mijn voet op het glas ging staan. Thuisgekomen vond ik het glas terug waar gelukkig niets mee aan de hand was.

Zodra ik tijd vrij kon maken reed ik naar mijn opticien toe die in enkele minuten tijd het boeltje weer in elkaar schroefde. Aangezien het zonnetje scheen kon ik meteen weer gebruik maken van mijn zonnebril voor de rit naar huis en dat reed toch echt een stuk prettiger dan de laatste paar dagen zonder zonnebril.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten