zondag 14 september 2014

Vodafone

Het briefhoofd van een Vodafone factuur
De afgelopen maand was ik voor de eerste keer over de datalimiet van mijn Vodafone abonnement heengegaan. Je hoort dan van te voren twee maal een waarschuwing sms gekregen te hebben om je te laten nadenken over je dataverbruik. Ik kreeg echter een sms en toen bleek mijn datategoed al verbruikt te zijn. Uiteraard nam ik contact op met de klantenservice en deze was niet verbaasd over min verhaal, kennelijk gebeuren dit soort dingen met enige regelmaat. Er werd mij verteld dat het hun fout was en dat mijn kosten zouden worden gecrediteerd op de factuur. Deze kwam binnen en inderdaad werden de extra kosten netjes gecrediteerd zodat ik mijn normale maandbedrag betaalde. Aan de software van Vodafone mogen nog wat smetten kleven, de service maakt dat echter meer dan goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten