dinsdag 8 september 2015

Windows 10 update

De eerste problemen doken op
Inmiddels draait mijn pc op Windows 10 en er bleken toch wel wat issues met de overstap te zijn. De grootste was een echt probleem want mijn pc was sprakeloos geworden, er kwam geen geluid meer uit. Met wat googelen vond ik uit dat mijn geluidskaart inderdaad issues had met Windows 10 maar een update van de drivers loste het probleem gelukkig op.

Verder heb ik nog last van twee irritante aanpassingen, ten eerste dat mijn menubalk onderin beeld zich niet meer automatisch verstopt, dit moet ik elke keer handmatig aanpassen en dat ik tegenwoordig verplicht een wachtwoord moet intikken om mijn pc te gebruiken iets waar ik niet om gevraagd heb maar wat verplicht gesteld is. Verder zijn er nog geen problemen en ziet alles er behoorlijk strak uit. Ik moet zeggen dat het vele malen vlotter is verlopen dan ik verwacht had maar de schoonheidsfoutjes zorgen ervoor dat het nog steeds geen Apple experience is om met mijn goede vriend Simon te praten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten