zaterdag 2 april 2016

Telefonische afspraak

Bellen ho maar
Vrijdagmiddag zou ik gebeld worden door een adviseur van Nationale Nederlanden om over mijn daar lopende polis te praten. Het gesprek zou zo'n drie kwartier duren en ik was verzocht om een aantal papieren klaar te hebben liggen.

Om iets voor half vier zat ik dan ook netjes klaar maar wat er ook gebeurde de telefoon ging niet over. Na een kwartiertje wachten besloot ik zelf maar eens te bellen en nadat ik had uitgelegd waarvoor ik belde werd er beloofd dat men het zou uitzoeken. Welnu binnen enkele minuten bleek dat de adviseur die mij zou bellen ziek was en dat er ergens in de keten van Nationale Nederlanden het niet helemaal goed gegaan was. Met heel veel excuses werd er een nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag, nu even afwachten of het dan wel goed gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten