zondag 2 oktober 2016

Weegschaal

Ik heb de zilveren
Iets wat al heel lang op mijn aankooplijstje stond was een weegschaal. En dan niet een normale weegschaal maar eentje die met bluetooth met je telefoon verbonden kon worden en dan alles synchroniseerde met de Apple health kit. Die weegschalen beginnen normaliter bij de €100 dus veel haast had ik niet net de aanschaf. Tot ik opeens op de iPhone site van iCulture een stukje zag staan dat daar weegschalen van het Duitse bedrijf Sanitas in de aanbieding waren bij de Lidl.

Aangezien die ook een webshop hebben was de weegschaal snel besteld en die arriveerde netjes op de vrijdag. Uitpakken, batterijen erin, app downloaden en installeren en ik was klaar om te beginnen. Al snel had ik de app van de weegschaal verbonden met zowel de weegschaal als met Apple health kit en had mijn profiel aangemaakt. De eerste meting werd gedaan en die werd netjes opgeslagen op mijn telefoon. Een dag later was mijn vriendin er en ook haar profiel werd aangemaakt en haar eerste meting gedaan. Nu wordt het een keer per week op de schaal gaan staan en de progressie gaan volgen. Weer een stap naar een gezonder leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten