dinsdag 11 februari 2014

Vodaphone fail

Het Vodafone logo
Het gaat goed met de grote bedrijven. Waar ik eerder al een stukje wijdde aan de blunder van de Rabobank over het blokkeren van mijn bankpas buiten Europa is het nu de beurt aan mijn mobiele provider, Vodafone. Ik kreeg een sms’je van ze met als mooie inhoud “We zien dat je toestel niet gebruiksklaar is voor internet en MMS. Ga naar www.vodafone.nl/startup om je toestel gebruiksklaar te maken voor internet, e-mail en mms en doorloop de stappen.”

Nu is het gebruik van internet toch wel datgene wat ik het meeste doe met mijn telefoon. Van mijn 400 belminuten heb ik er toch wel tien verbruikt de vorige maand en boven de 10 sms’jes kom ik ook niet uit. Mijn internetgebruik ligt ergens tussen de 600 en 800 MB per maand en om dan een dergelijk bericht te krijgen levert maar een commentaar op en dat is FAIL!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten